Stránka účtu 22Bet je hlavným hráčskym centrom. Tu budú môcť zákazníci 22Bet spravovať svoje informácie a uzatvárať stávky na herné a hazardné produkty poskytovateľa. Najprv však musia mať zákazníci možnosť zaregistrovať si a overiť účet a prihlásiť sa do svojho profilu.
Účty 22Bet je možné otvoriť a overiť v niekoľkých krokoch. Nevyžaduje sa žiadna špeciálna dokumentácia a zákazníci budú musieť na dokončenie overenia jednoducho použiť e-mailové a platobné aplikácie. Po otvorení je možné účet použiť na uzatváranie stávok na stávkovú kanceláriu 22Bet a produkty online kasína.
Hráči si môžu pri registrácii rýchlo a jednoducho overiť svoj účet. Budú musieť jednoducho overiť svoj účet prostredníctvom svojho e-mailu a potvrdiť svoj bankový účet a spôsob vkladu pomocou platobnej aplikácie alebo softvéru online bankovníctva.
Po nastavení účtu sa hráči môžu vrátiť na stránku 22Bet a prihlásiť sa pomocou formulára. Hráči si môžu uložiť svoje prihlasovacie údaje do svojho zariadenia, aby si tento proces uľahčili, aj keď by sa to nemalo používať na verejných zariadeniach, pretože to môže viesť k narušeniu bezpečnosti.
Hráčske účty môžu byť zablokované alebo uzamknuté. To sa môže stať, ak je účet neaktívny, alebo ak tím 22Bet identifikuje akékoľvek podozrivé správanie na účte. Ak sa tak stane, hráči môžu postupovať podľa štandardného postupu na odomknutie účtu a opätovné získanie prístupu k stávkovým nástrojom a produktom 22Bet.
Užívatelia sa môžu rozhodnúť, že už nechcú používať svoj 22Bet účet a môžu požiadať o zrušenie účtu. Žiaľ, pre hráčov 22Bet to nie je také ľahké dosiahnuť, pretože na platforme neexistuje možnosť „Zatvoriť účet“. Účet sa však automaticky uzamkne, ak ho nebudete používať tri mesiace alebo dlhšie.
Prípadne môžu hráči kontaktovať podporu a požiadať o okamžité zatvorenie účtu. Niektorí používatelia hlásia, že to nie je možné a že pracovníci podpory jednoducho povedia hráčovi, aby počkal tri mesiace, kým sa účet automaticky uzamkne.