Online stávkovanie na Super Bowl

NFL bola prvýkrát spustená v roku 1920, ale až o štyri desaťročia neskôr sa nekonalo žiadne podujatie Super Bowl. Skupina podnikateľov sa pokúsila získať futbalové franšízy v roku 1960, ale nikdy neprevzali NFL. Namiesto toho založili AFL: ligu amerického futbalu. V nasledujúcich rokoch AFL a NFL súťažili o hráčov a fanúšikov. Ale zakladatelia dospeli ku konsenzu v roku 1970 a zlúčili ligy.

Bolo to 15. januára 1967, keď sa konalo prvé podujatie Super Bowl, na ktorom sa zúčastnili Kansas City Chiefs z AFL a Green Bay Packers z NFL. Vstupenky sa vtedy predávali v priemere za 12 dolárov a hra prilákala približne 61 000 fanúšikov. Packers vyhrali nad Chiefs 35-10. Hostený v Memorial Coliseum bol považovaný za zápas majstrovstiev sveta AFL-NFL a vysielaný NBC a CBS. Neskôr sa názov zmenil na Super Bowl.

Sezóna II a ďalšie

V roku 1968 Packers porazili Oakland Raiders v Super Bowl II 33:14. V mnohých očiach šampióni AFL nemohli poraziť tých najlepších z NFL. V jednom z najväčších rozruchov New York Jets, šampióni AFL, porazili Baltimore Colts (NFL) 16-7 v roku 1969. Popularita Super Bowlu po zlúčení AFL-NFL naďalej rástla. Tri tímy, Dallas Cowboys, Miami Dolphins a Pittsburgh Steelers, dominovali scéne v 70. rokoch.

Počas histórie Super Bowlu boli reklamné reklamy v polčase veľkým lákadlom. Spočiatku na takejto zábave boli astronauti, vojenské cvičenia a pochodové kapely. Postupom času sa to dramaticky zmenilo, pričom boli zahrnutí interpreti, ako sú popové hviezdy, rockové skupiny a speváci z Broadwaya.

Z tohto dôvodu sú reklamy na Super Bowl najdrahšie spomedzi televíznych športových šampionátov v USA. Napríklad 30-sekundová reklama stála v roku 2016 takmer 5 miliónov dolárov.

O americkom futbalePrečo je Super Bowl populárny?Ako staviť na Super Bowl
Martina Nováková
WriterMartina NovákováWriter
ResearcherMatteo BianchiResearcher
O americkom futbale

O americkom futbale

Profesionál Americký futbal ligu zriaďuje výlučne 32-členná národná futbalová liga NFL. Viac ako 50 % všetkých amerických televíznych domácností sleduje majstrovský zápas NFL, Super Bowl.

V USA je nedeľa Super Bowl druhá po Dni vďakyvzdania, pokiaľ ide o spotrebu jedla. Inzerenti majú zakázané používať výraz Super Bowl na marketingové účely. Výsledkom je, že spoločnosti zvyčajne nájdu kreatívne spôsoby, ako na to odkazovať, ako napríklad Big Game.

Super Bowl je označený rímskymi číslami, pretože futbalová sezóna trvá dva kalendárne roky. Miesto konania sa však každoročne mení. Na počesť trénera Green Bay Packers Vincea Lombardiho, ktorý pokoril prvé dva Super Bowly, sa majstrovskému tímu udeľuje Vince Lombardi Trophy.

Tímy

Len jeden tím vyhral Super Bowl na svojom domácom štadióne: Tampa Bay v Super Bowl LV. New England Patriots aj Pittsburgh Steelers vyhrali v Super Bowle šesť víťazstiev, čo je najviac zo všetkých tímov. San Francisco 49ers a Dallas Cowboys vyhrali po päť zápasov.

New England Patriots a Denver Broncos po piatich prehrach Super Bowl zdieľajú rekord v počte prehier v Super Bowle. Patriots sa predstavili v 11 Super Bowloch, čo je viac ako ktorýkoľvek iný tím. Niekoľko tímov, ako napríklad Cleveland Browns, Jacksonville Jaguars, Houston Texans a Detroit Lions, sa ešte nezúčastní Super Bowl.

O americkom futbale
Prečo je Super Bowl populárny?

Prečo je Super Bowl populárny?

Po legalizácii online športové stávkové stránky vo viac ako 50 % štátov USA dosiahlo stávkovanie Super Bowl v roku 2021 rekordné maximá. Uskutočnenie stávky na športové online turnaje je také jednoduché ako otvorenie aplikácie na smartfóne. Milióny ľudí uzatvárajú svoje stávky online na športových stávkach vhodných pre mobilné zariadenia.

Pre prevádzkovateľov športových stávok však nejde len o zisky. Investujú toľko do marketingu, aby sa zamerali na rastúci počet športových fanúšikov, ktorí nikdy nezmeškajú zápasy medzi, povedzme, Cincinnati Bengals a Los Angeles Rams.

Marketing stávkových kancelárií rastie zo dňa na deň a náhla legalizácia športových stávok v krajine umožnila stávkovým kanceláriám zaregistrovať si obrovskú zákaznícku základňu. Super Bowl 56 je najnovšou príležitosťou pre poskytovateľov hazardných hier predať sa zanieteným hráčom.

V snahe súťažiť o zákazníkov ponúkajú bookmakeri neodolateľné akcie vo forme bonusov. K popularite hry prispela aj dostupnosť bezplatných stávok, demo hier a dodatočných kreditov na stávkovanie na športové ligy.

Prečo je Super Bowl populárny?
Ako staviť na Super Bowl

Ako staviť na Super Bowl

S blížiacou sa sezónou Super Bowlu sú ohlásené prvé dva tímy a športové stávky začínajú vydávať svoje rady. Tieto riadky nie sú pevné ani konečné. Prevádzkovatelia športových stávok poskytujú všetko možné možnosti stávkovania a prideľovať kurzy pre zoznam športových turnajov.

Kurzy na výhru super bowl sa môžu meniť až do začiatku podujatia. Keď sú kurzy nastavené na lepšiu cenu, je vhodné vziať ich bezprostredne pred pohybom línie.

Typy stávok

Existuje mnoho spôsobov, ako staviť na Super Bowl:

  • Celkové kombinované skóre
  • Ktorý tím vyhrá hru (Moneyline)
  • Tím, ktorý pokrýva bodový rozptyl
  • Zábavné rekvizity
  • Viacnásobné stávky na jeden tiket (Parlays)

Hráči môžu buď staviť na nasledujúcu udalosť NFL, alebo vsádzať podľa toho, ako sa hra vyvíja (stávky priamo v hre alebo live stávky). Moneyline je najobľúbenejší typ futbalová stávka. Stávkujúci si jednoducho musia vybrať tím, ktorý sa stane víťazom Super Bowlu.

Rovná stávka je založená na kurzoch NFL. U každého dôveryhodného online bookmakera sú kurzy na Superbowl zvýraznené ako Cincinnati Bengals +105, Los Angeles Rams -115 atď. Záporné znamienko (-) sa vždy používa pre obľúbené položky, zatiaľ čo kladné znamienko (+) sa vždy priraďuje podradným.

Jeden z okamžitých spôsob platby v online stávkových kanceláriách je kryptomena. Výbery môžu chvíľu trvať, najmä keď sa každý výherca pokúša o peniaze. Najdôležitejšie je, že hazardní hráči nesmú staviť viac, ako si môžu dovoliť prehrať. Odporúča sa staviť malé sumy niekoľkokrát, než vložiť značnú sumu naraz.

Ako staviť na Super Bowl
About the author
Martina Nováková
Martina Nováková
About

Martina Nováková, pravý skvost z srdca Slovenska, je známa svojou odbornosťou v lokalizácii online kasínových sprievodcov. S viac ako dvoma desaťročiami skúseností dokonale prispôsobuje obsah slovenskému publiku, zabezpečujúc relevanciu a rezonanciu.

Send email
More posts by Martina Nováková